+sahabat+

Assalamualaikum.

Hai all.

Ok. Hari nie aku nk share novel yang sedang menjadi kegilaan aku. Aku tersangkut ngan novel2 ni setelah pertama kali membeli novel yang bertajuk 5 tahun 5 bulan. Novel2 karya Hlovate ini penuh dengan humor. And selepas aku menbaca novel tersebut,terus aku mengigihkan diri mencari novel2 beliau yang lain.haha.



Gurindam jiwa jer aku x beli,sbb Hlovate share ngan penulis lain.haha



Tak sia2 aku memiliki kamu.



Novel ni agak ok jugak lah...tp sekarang ada dengan En.Honey...En.Honey,saya bg pinjam jer,bila awak nk pulangkan balik?


Paling suka novel nie...sebab penuh dengan pengajaran....dan suka jugak taglinenye “bacalah jika anda ingin berubah menjadi lebih baik”


Ok.Dah.Tu jer.nnt klau ada ku post lagi.mlas nk upload pic.haha.happy reading!

P/S : Novel aku yang berlambak2 tu,kalau jual balik laku x? Tp sayang lah pulak. ^_^



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kata kata anda mengembirakan saya kerana saya tau ada orang baca entry ini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...