+sahabat+

Akhirnya...dpt jugak mkn KFC

Lama dah Nuyu mengidam teringin nak makan KFC.
Masa birthday anak buah Nuyu 14.04 hari tu dah makan,
tapi masa tu kita orang take away je makan kat rumah,mana ada feel kan?
So semalam lepas membodek mengajak officemate Nuyu,
berjaya juga Nuyu sampai ke KFC.
Tau jela,kalau makan sorang sorang mana best kan?
Nak makan benda ni je pun :P

Kak Jue sayang :)



Alhamdulillah,kenyang.
Syukur dengan nikmat yang Allah berikan.
(*_*)

5 ulasan:

  1. geng.. makan tak ajak gua...

    BalasPadam
  2. amboii..makan kfc penuh semngat!!.. macam lama bebeno tak makan..wahahaha

    BalasPadam
  3. nie buat syarni lapar lagi HAHAHAH

    BalasPadam
  4. waaaaaaaaaa! teringin aritu p tak dapat beli.

    BalasPadam
  5. dah lama tak makan..... nak sket........

    BalasPadam

kata kata anda mengembirakan saya kerana saya tau ada orang baca entry ini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...