+sahabat+

Lagu Kegilaan Nuyu

Samapai ke saat ini walaupun dh byk lagu yang ada dekat radio tapi Nuyu tetap stuck dengan dua lagu ini.Tak tau sebab apa.Mungkin kerana lirik dan melodinya yang sangat menyentuh hati.
( Apasal Nuyu tiba2 jiwang pulak? )
Kalau Korang nak tau lagu apa,
Enjoy this :
Tapi bukan aku
lirik :
Jangan lagi kau sesali keputusanku
Ku tak ingin kau semakin kan terluka
Tak ingin ku paksakan cinta ini
Meski tiada sanggup untuk kau terima
Aku memang manusia paling berdosa
Khianati rasa demi keinginan semu
Lebih baik jangan mencintaiku aku dan semua hatiku
Karena takkan pernah kau temui, cinta sejati
reff:
Berakhirlah sudah semua kisah ini
Dan jangan kau tangisi lagi
Sekalipun aku takkan pernah mencoba kembali padamu
Sejuta kata maaf terasa kan percuma
Sebab rasa ku tlah mati untuk menyadarinya
Semoga saja kan kau dapati
Hati yg tulus mencintaimu
Tapi bukan aku

And the other one :
Kenagan Terindah
Lirik :
Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang tlah hilang darimu
Yang mampu menyanjungku

Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun
Aku mampu tuk mengenangmu

Darimu...
Kutemukan hidupku
Bagiku...
Kau lah cinta sejati

Ooh...

Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan
Yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang tlah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah

Ooh...

5 ulasan:

  1. nuyu.. kalo dengar ni leh gila nuyuuuu... haha.. tak jadi nak dengar.. ngee

    BalasPadam
  2. lagu tu memang nelly suka ..selalu layan !
    =)

    BalasPadam
  3. wahhh nuyu... jiwang sgtlah... tapi comel...
    layannnnnn.........

    BalasPadam
  4. argh!! jiwang!! jiwang!! hahaha

    BalasPadam

kata kata anda mengembirakan saya kerana saya tau ada orang baca entry ini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...