+sahabat+

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL

malam yang sepi pi pi
pak amat jual kopi pi pi 
hahahaha ntah pape.
malam nie nk join segmen incik BEN
mudah je,cuma jawab soalan2 ini :

  1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
    -> sudah berkali kali saya jatuh cinta...tapi yang paling teramat cinta ialah dengan En.Honey saya. Saya jatuh cinta kepada dia kerana dia keperibadiaannya. 
  2. Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ? 
    -> Saya tak memilih fizikal pun...asalkan dia ikhlas menyayangi saya itu sudah cukup.:)
  3. Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
    -> Mata! Sebab mata En.Honey tersangatlah cumellll
  4. Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ? 
    -> Saya setuju! Nanti kalau laki kita kurus cikeding orang kata bini tak pandai masak pulak..i ujgak yang kena tau!
  5. Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda .. 
    -> Kebanyakannya lelaki kacak yang saya begitulah.Dia ingat dia kacak ramai orang suka agaknya! Hahhaha
  6. Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  .. 
     
    -> Beto kusyairi! (betul ke tak eja ntah) suka tengok dia...muka dia mendamaikan :)haha
  7. Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
     -> Sangat puas hati! tak gemuk and tak kurus
  8. Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ? 
    -> Pun sangat puas hati ( En.Honey suruh turunkan berat kepada 50kg sahaja )
  9. Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ? 
    -> Perlu! En.Honey dah siap aturkan jadual bersenam setiap hari minggu bila kami dah kahwin nanti. haha
  10. Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh.. 
    ->  Memang banyak pun...tapi tak mujarab pun?Buktinya??Akak dekat ofis saya...makan kopi kurus tapi tak kurus2 pom..hahahahhaha
     
    Nak join jugak? kelik INI
     
    DONE!

2 ulasan:

  1. kalau akak kat ofis baca nie kecik hati..huhuhu

    BalasPadam
  2. hahahhaha serius,memang dia x kurus!

    BalasPadam

kata kata anda mengembirakan saya kerana saya tau ada orang baca entry ini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...